CHCESZ ABY TWÓJ BANEREK ZNALAZŁ SIĘ NA DOLE TEJ STRONY? WIĘCEJ INFORMACJI NA SAMYM DOLE... Aby w pełni korzystać z forum musisz sie zarejestrować!

NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » REGULAMIN » REGULAMIN

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

Regulamin

  
Administrator
27.10.2011 22:41:21


Grupa: Administrator 

Posty: 20 #792254
Od: 2011-10-27


Ilość edycji wpisu: 6

Ilość edycji Admina: 1
I. REGULAMIN

1. Jeżeli nowy uczestnik forum od pierwszych swoich postów wykazuje, że nie przeczytał regulaminu, przeczytał go niedokładnie lub bez zrozumienia, bądź zrozumiał a mimo to nie stosuje się do niego, będzie miał natychmiast (bez ostrzeżenia) zablokowaną mozliwość pisania na forum.

2. Zakaz umieszczania zdjęć powszechnie uznanych za obraźliwe (pornografia, zboczenia, itp)*

* Jest na to jedno miejsce w całym forum gdzie możesz wstawiać zdjęcia i filmy +18 jest to zakładka ,,Strefa XXX".


3. Zakaz umieszczania tego samego postu na kilku Forach.

4. Tematy niezgodne z tematyką danego Forum (tzw NTG) będą przenoszone do odpowiadających tematyce, zamykane, lub całkowiecie usuwane.

5. Tematy zdublowane (o tej samej tematyce) będą kasowane.

6. Posty bezsensowne lub bardzo odbiegające od tematu będą usuwane.

7. Treść tematu powinna świadczyć o jego zawartości. W przeciwnym wypadku patrz pkt 3.

8. Moderatorzy i Administrator mają prawo do usunięcia postu, który obraża w jakiś sposób innych użytkowników.

9. W ekstremalnych przypadkach dostęp do forum będzie zablokowany (ban).

10. Sygnatura nie może zawierać więcej niż jednej grafiki oraz ma mieć "przyzwoitą" dlugość (wielkość).

11. Zakaz prowadzenia prywatnych wojen.

12. Zwalczane będą wszelkie przejawy chamstwa.

13. Użytkownik nie może używać takiego samego avatara jak Administrator lub Moderatorzy.

14. Zakaz używania przekleństw i wulgaryzmów (nie tylko w języku polskim). Mowa tutaj również o wygwiazdkowanych (***) itp słowach.

15. Uwagi o błędach ortograficznych czy interpunkcyjnych, oraz wszelkie słowne utarczki załatwia się prywatnymi wiadomościami (PW).

16. Zakaz stawiania ultimatum Administratorowi pod groźbą blokady dostępu do Forum.

17. Na Forum nie można zamieszczać reklam innych For.

18. Moderatorzy i Administrator mają prawo do zamknięcia tematu w przypadku gdy jego autor dowiedział się tego, czego chciał, lub dyskusja odbiega od początkowych założeń (tzw OT).

19. Sprawy typu "przyślij też do mnie na moj_mail@adres.pl" załatwia się prywatnymi wiadomościami (PW). Posty tego typu będą usuwane.

20. Tylko Administrator, Moderatorzy i użytkownicy uprzywilejowani maja prawo tworzyć sondy.

21. Wszelkie przejawy nabijania postów będą skrupulatnie zwalczane. Rozumie się przez to również posty typu "Gdybym wiedział to bym Ci powiedział, ale nie wiem".

22. Zabrania się aktywnego używania dwóch lub więcej kont przez jedną osobę lub specjalnego zakładania kolejnego konta, aby uniknąć nadzoru.

23. W razie pytań użytkownik kontaktuję się Administratorem forum.

24. Niedozwolone jest zwracanie uwagi innym użytkownikom, że złamali regulamin.

25. Nie będziemy tolerować analfabetyzmu. Nie chodzi tu o czepianie się ort'ów, lecz skrajne przypadki. Post ma być w miarę czytelny i zrozumialy. Zdania oraz nazwy własne pisane z wielkiej litery, ze znakami interpunkcyjnymi i spacjami po nich (a nie przed nimi). Jeśli ktoś chce pisać posty bez polskich znaków diaktrycznych, to nie stanowi to żadnego problemu, lecz zasady ortografii i interpunkcji nadal obowiązują. Należy również być konsekwentnym.

26. Rozprowadzanie wszelkiego rodzaju warez'ów za pomocą tego forum jest zabronione (sygnatury, tematy do oceny z forami o takiej tematyce, posty) i grozi otrzymaniem bana.

27. Osoby działające na niekorzyść forum otrzymują bana.



II. BAN


1. Zablokowanie dostępu do forum odbywa się poprzez nałożenie bana na nick, ip lub i jedno i drugie.

2. Osoba, która ma bana nie może pisać postów na Forum.

3. O zablokowaniu dostępu dla użytkownika decyduje Administrator po ewentualnej konsultacji z Moderatorami.

4. Po otrzymaniu bana osoba ma 3 dni na logiczne wyjaśnienie sytuacji w przypadku gdy zaszło jakieś nieporozumienie. Po tym czasie ban jest ostateczny i nie podlega dyskusji ani tym bardziej negocjacji ze strony innych użytkowników.

5. Osoba, która po raz trzeci złamie regulamin zostaje wyrzucona z Forum.



III. ADMINISTRATOR


1. Administrator ma prawo zmienić regulamin.

2. Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane posty na forum.

3. Administrator nadzoruje działanie Forum i przyjmuje wszelkie uwagi na ten temat.

4. Administrator ma prawo usunąć daną osobę z Forum bez podania przyczyny.



W razie jakiś nieścisłości Proszę o nich pisać pod Regulaminem...
Administrator forum rozpatrzy uwagi i podejmie odpowiednie kroki...aniołek
_________________
Zapraszam do mojego chomiczka kamil1239975

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » REGULAMIN » REGULAMIN

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!


TestHub.pl - opinie, testy, oceny

INFORMACJE DODATKOWE UŻYTKOWNIK ,,ADMINISTRATOR'' JEST ADMINISTRATOREM TEGO FORUM... ABY NAPISAĆ WIADOMOŚĆ DO ADMINA NALEŻY PRZEJŚĆ DO ZAKŁADKI ,,WIADOMOŚCI DO ADMINISTRATORA !!! NAPISAĆ NOWY TEMAT NP: ,,Banerek na dole strony,, OPISAĆ W NIM O CO DOKŁADNIE CI CHODZI I POCZEKAĆ NA ODPOWIEDZ ADMINA... KOSZT ZA BANEREK POWYŻEJ 5000 PKT NA MIESIĄC...
Toplista for i stron www
Forumowa Toplista Toplista for ! Toplista stron www i for TopLista for i stron internetowych